Κατά πλειοψηφία ψηφίστηκε από την ολομέλεια της Βουλής το ν/σ για τις αδειοδοτήσεις περιφερειακών τηλεοπτικών σταθμών
15 June 2026
Κατά πλειοψηφία ψηφίστηκε από την ολομέλεια της Βουλής το ν/σ για τις αδειοδοτήσεις περιφερειακών τηλεοπτικών σταθμών

Υπέρ της αρχής του τάχθηκαν ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, ενώ «παρών» δήλωσαν ΕΛ.ΛΥ και ΣΥΡΙΖΑ. ΚΚΕ, ΝΙΚΗ και Πλεύση Ελευθερίας καταψήφισαν.

Στο νομοσχέδιο ενσωματώθηκε και η τροπολογία στην οποία προβλέπονται:

-Πρώτον: Αναγνώριση προϋπηρεσίας δημοσιογράφων στις εταιρείες «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και «ΑΘΗΝΑΪΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ – ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Α.Ε.» καθώς και στη Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης.

-Δεύτερον: Σύσταση θέσης Μόνιμου Υπηρεσιακού Υφυπουργού

-Τρίτον: Ρυθμίσεις για την ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΜΥΝΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Α.Β.Ε.Ε.

Την τροπολογία υπερψήφισε μόνο η ΝΔ. ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ, ΕΛ.ΛΥ και ΝΙΚΗ δήλωσαν «παρών» και καταψηφίστηκε από ΚΚΕ και Πλεύση Ελευθερίας.